Sunday 18 June 2017

Summer hearts

Сьогодні один канадський хлопчик зробив мені комплімент, принаймні мені хочеться так думати. Почувши звуки швейної машинки прибіг в кабінет і голосно промовив "She is sawing! Wow. I asked- does your mom do saw. Nope, never"
У нас в окрузі появилось багато дітей, чотири роки тому як купували будинок дітей не видно було. Цього року ситуація помінялась, і район переселилось кілька сімей і всі з дітьми. Моїх дівок тепер треба ловити, для них друзі найголовніші люди на землі. Памятаєте як в дитинстві був такий будинок де збиралась уся "банда". Так от цього року таким будинком став мій будинок, імен дітей навіть не знаю, батьків їхніх бачу зрідка, знайома тільки з одним татом).Але діти щасливі, що ще батькам треба)))Правда шумно майже завжди
Так от що я шила, що так вразило малого канадця. А те що я шила, те й шиттям не назвеш, сердечка, манюні сердечка з вишивкою. Усього два. Хоча ті вазочки такі заманливі, що хочеться їх всіх вишити

Фото в руках старшої 8 річної, послугувала мамі на хвилинку)(зловила))))
Фотографувала їх усюди, але вдались лише 4 фото( всі інші не передають правдивих кольорів.

2 comments:

  1. Впечатлительный мальчик ))))) Милые малявочки-сердечки!

    ReplyDelete
  2. This little heart is so sweet.

    ReplyDelete

Butterflies Profusion Dimensions

  More photos in my Instagram account