Saturday 8 March 2014

Конкурс "Подушковий рай" -Другий тур

Я б уже розіграла подарунок і назвала переможців але думаю буде чесно сказати що 4 учасника набрали приблизно одну і ту саму кількість голосів.Думаю буде справедливо оголосити другий тур-голосування з 8 до 10 Березня. Усього 4 роботи, я думаю буде легко визначитись з фаворитами. Дякую всім учасникам які прийняли участь і подали свої роботи, і всім тим хто голосував, ще один ривок залишився. Підтримайте саме ці роботи, їм ваші голоси дуже важливі як і мені. Поїхали..... лише один голос за одну роботу)



Ще раз дякую всім що поділились своїми роботами і такою красою зі мною, я відкрила для себе стільки нових блогів, стільки віртуальних скарбів.... дякую

32 comments:

  1. В першому голосуванні підтримувала і зараз підтримаю роботу 17, хоч всі інші теж чудові!!

    ReplyDelete
  2. да здравствует любовь!))) №73

    ReplyDelete
  3. 21, но, если честно, нравятся все!

    ReplyDelete
  4. Всё вокруг любовь)))) № 73

    ReplyDelete
  5. Самая оригинальная-73:)

    ReplyDelete
  6. віддаю свій голос за 73. І мені здається я за цю роботу голосувала в іншому конкурсі :)

    ReplyDelete
  7. Хоть я сама люблю вышивать и подушки с вышивкой мне нравятся очень-очень, я свой голос отдаю за 73.

    ReplyDelete
  8. Как и на первом этапе, голосую за 73.

    ReplyDelete
  9. все хороши! Но любовь важнее) 73 -мой выбор

    ReplyDelete
  10. Я за подушку со словом " любовь",№ 73.

    ReplyDelete
  11. Кристина, с весенним Праздником тебя! Счастья, любви, весны, теплого солнышка и мира! Я за 73 номер теперь!

    ReplyDelete
  12. 73, хотя выбор сделать очень сложно! Все хороши!

    ReplyDelete
  13. Голосовала в первый раз за №21, и сейчас мой голос за эту чудесную работу) №21

    ReplyDelete
  14. Голосую за № 73))

    ReplyDelete

Butterflies Profusion Dimensions

  More photos in my Instagram account