Thursday 5 July 2012

Кулінарний технікум

Сьогодні покажу ваш щось дуже рідне для мене. Можливо це ніяк не нагадує французькі вишукані дизайни і явно не яскраві американські, сьогодні щось зовсім наше рідне. Кулінарна тематика, рідні страви, такий собі довідник а що ж приготувати сьогодні у вишитій формі і на стіні. Я вважаю, що саме на кухні, частині дому де жінка проводить дуже багато часу не залежно  від того подобається їй це чи не зовсім, нам жінкам потрібний відповідний настрій для створення кулінарних шедеврів.
Радують моє око ці 10 картини уже років чотири, і у мене складається враження, що маючи більшу кухню я б погодилась вишити і ще 10 таких, нові схемки поварят все появляються і появляються і всі таки симпатичні мені що можливо буде і продовження серії.

Мариновані грибочки, помідорчики і огірочки. Ми напевне чи не остання нація слов'ян що ще досі цим займається, і не купляє все у магазинах, як це робе решта цивілізованого світу.
А як їх приємно і захопливо збирати у лісі))


Солоденький пляцок і чайочок-чи не перший десерт від якого я не відмовлюсь напевне ніколи.


Гусака я ще готувати не вмію, але колись таки попробую.

А от ікру напевне  люблять усі, і червону рибку мої домашні теж полюбляють, з чоловіком рибаком, це і не дивно.



 Маючи маленьких дітей у домі, зупка, бульйончик і борщ-перші страви які готує кожна мама.
 А от найкращі чебуреки готує моє свекруха. Кожен раз дивлячись на них, згадую їхній смак, і як в домашній атмосфері ми їх смакували і запивали домашнім вином, ах які приємні часи були. Скучаю за ними і рідними людьми


 Торт це особлива тема в мене на кухні, люблю експериментувати з ним, пробувати нові рецепти, незалежно чи є причина для тортика чи ні)

Мука дріжджі і вода-і вийде смакота. Безмежне поле для творіння










 Тема солодкого і морозива, крему і мармуляди- ця тема моїх малявок, немає спокою від них, якщо не дістанусь солодкого хоча б раз в день)


Ось така стіночка радує нас зараз щодня. Особливо приваблюють кольора моїх дівчат, розглядаємо, згадуєм, готуєм і маєм натхнення від цих поварят. Чого і мав бажаю.!!!

11 comments:

  1. Вот это да!!! Кристина, ну ты даёшь! :) этих поварят обожает моя мама :) посмотрела у тебя и подумала, что может, таки решусь их вышить! :)
    Смотрятся очень по-домашнему, по-нашему :)

    п.с. мои свекры тоже обалденно готовят чебуреки :) это у них фамильное блюдо :) и на каждое 8е марта нас мужская половина ими и балует!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ти права, вони дійсно такі домашні рідні

      Delete
  2. Нічого собі! коли ж ти тільки встигла?!? Така велика кількісь різних поварят)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. це так перший декрет на мене впливав, дитина спить а мама з голкою сидить збоку, пильнує сон так би мовити))

      Delete
  3. Кристин, ну ты блин даёшь!!! ))))
    Работа проделана грандиозная! Ты второй такой человек, кто вышил эту серию, до этого однажды встречала поклонницу поварешек. В общем, я поражена! ЗдОрово! МОЛОДЕЦ!!! Пойду, поем, что ли? ))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. приятного апетита!!!!Да я поклонница, я помойму когда нибуть ищо 10 осилю, уж больно они мне нравятса)))

      Delete
  4. Какая прелесть!!! Ну, ты герой!! Всё сериями вышиваешь.. :-) Поварята обалденные, я ещё не видела таких. Смотрятся великолепно! Красотища!

    ReplyDelete
    Replies
    1. а я видела много отшытих поварят, разное оформления и даже стенку кухонную з 10 штук но не моих, там помойму две отличались, так что я не один такой герой))))))

      Delete
  5. Очень красиво! Безумно нравятся эти дизайны! А стенка на кухне у Вас шикарная :)

    ReplyDelete
  6. Обожаю поварят,классно смотрятся))

    ReplyDelete
  7. Дивовижна стінка. Мені дуже подобається. Я сама мріяла про них, тільки так жодного досі і не вишила.

    ReplyDelete

Butterflies Profusion Dimensions

  More photos in my Instagram account